
המצב הקיים: הפתרונות הקיימים לשינוע מסיבי של אנשים וסחורות כגון: מכונית , אוטובוס , רכבת , רכבל , מונו-רייל דורשים תשתיות יקרות כגון כביש , מסילה , כבל , גשרים. תשתיות אלו חסומות בהגדרה ולא מאפשרות תמיכה בגידול בכמות הנוסעים ללא הרחבת התשתית. עלויות התשתית לאמצעי התחבורה שתוארו מאוד יקרות , מורכבות הנדסית , ותלויות בטופוגרפיה של התוואי ובתשתיות העירוניות הקיימות.
הפתרון המוצע: הקמת תשתית עילית מבוססת על עמודים במרחק עשרה מטר ללא מסילות או כבלים. התשתית כוללת תקשורת אופטית/ואלחוטית רחבת סרט, מצלמות, ההופכת את המרחב הציבורי לענן אחד גדול. התשתית הופכת כביש מאוזן בין שלושה מסלולים לדרך מאונכת הפרוסה לגובה. כלומר המסלולים הם אנכיים אחד לשני ומאפשרים מעבר ללא הפרעה בין המסלולים. הנסיעה הינה תמיד במאוזן. כלומר אין שיפוע. מה שהופך את החוויה לנוחה ויעילה מבחינה אנרגטית. התשתית תתבסס על מספר מסלולים: מסלול עליון – מסלול נסיעה חופשי כל הזמן ללא הפרעה. מסלול אמצעי – משמש למעבר בין מסלול הנסיעה למסלול הורדת הנוסעים. גובה “אפס” – משמש להעלאה והורדת נוסעים וחנייה של הקרוניות. הנוסעים עולים לקרוניות הממתינות מראש בתחנה.